Programul „Rabla” din acest an nu ajută piaţa deoarece clienţii nu sunt dispuşi să investească prea mult în achiziţia unui autoturism nou, pe măsură ce neîncrederea în evoluţia economiei îi determină să păstreze cash-ul, este de părere Sorin Creţu, diretorul executiv responsabil de vânzări în cadrul Business Development Team (BDT), dealer care comercializează mărcile Ford şi Mazda.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 08.07.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.
Programul „Rabla” din acest an nu ajută piaţa deoarece clienţii nu sunt dispuşi să investească prea mult în achiziţia unui autoturism nou, pe măsură ce neîncrederea în evoluţia economiei îi determină să păstreze cash-ul, este de părere Sorin Creţu, diretorul executiv responsabil de vânzări în cadrul Business Development Team (BDT), dealer care comercializează mărcile Ford şi Mazda.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 08.07.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe