“Chinurile facerii” parkingului de pe strada Fabricii din Mărăşti s-au încheiat, iar locuitorii au în sfârşit locurile de parcare mult aşteptate. Construirea parkingului a durat trei ani, în timp ce restul parkingurilor de cartier au fost ridicate într-un an.
Deschiderea parkingului s-a făcut în linişte, fără niciun fel de tăiere de panglică, cum s-a procedat în cazul celorlalte parcări de cartier.
Parkingul de pe strada Fabricii a fost dat în folosinţă în urmă cu câteva săptămâni, după aproximativ trei ani de la începerea lucrărilor. Acest obiectiv de investiţii intră, deocamdată, în istorie drept parkingul de cartier cu cea mai lungă perioadă de execuţie.
Spre deosebire de celelalte parkinguri de cartier, acesta a fost dat în folosinţă fără nicio tăiere de panglică şi fără nicio festivitate de inaugurare oficială, cum s-a procedat în cazul celorlalte trei parcări de cartier: de pe Băişoara, Primăverii şi Mehedinţi.
Criticaţi pentru ritmul de melc al lucrărilor
Locuitorii din cartierul Mărăşti sunt mulţumiţi că în sfârşit au unde să îşi parcheze maşinile, dar critică totuşi administraţia locală pentru ritmul în care s-au derulat lucrările. “E foarte bine că în sfârşit au dat drumul la parking, dar nu înţeleg de ce a durat atât de mult. Bine că ne-au dărâmat garajele acum trei ani şi ne-au făcut să aşteptăm după aia ca proştii când ne-au minţit atunci că într-un an o să avem parking cu etaj”, afirmă un clujean care locuieşte într-un bloc vecin cu parkingul.
Falimentul executantului, cauza întârzierilor
În vara anului 2010, Primăria Cluj-Napoca începea construirea parkingului de pe strada Fabricii după ce a demolat toate garajele din tablă improvizate de locuitorii din cartier. Autorităţile locale le promiteau atunci clujenilor că peste un an vor avea un parking modern, etajat, cu 300 de locuri. Termenul de finalizare a fost depăşit