Compania a anunţat că vrea să adopte o nouă strategie de marketing, la nivel mondial
Noua viziune asupra brandului va fi mai creativă şi mai îndrăzneaţă şi va presupune extinderea colaborării cu agenţia JWT
De asemenea, reprezentanţii gigantului din telecomunicaţii discută o majorare a bugetului alocat promovării
Nokia era, în urmă cu câţiva ani, un jucător de top în industria de marketing, dar de când vânzările şi acţiunile gigantului din telecomunicaţii au început să scadă masiv, compania a ajuns să aibă alt rol: cel de pierzător.
În acest context, compania a anunţat că vrea să adopte o nouă strategie de marketing, la nivel mondial. Conform directorului de marketing al Nokia, Tuula Rytilä, această nouă viziune va fi mai creativă şi mai îndrăzneaţă şi va presupune, de asemenea, extinderea relaţiei cu agenţia de creaţie JWT.
"Mulţi ani am fost lider în industrie", a spus ea, explicând că atunci când o companie se află pe primul loc pentru mulţi ani, în mod natural, devine mai defensivă. "Acum vrem să fim mai isteţi în abordarea noastră", a mai spus directorul de marketing, continuând că se doreşte consolidarea brandului la nivel mondial.
Scopul principal al strategiei este acela de a "reaprinde brandul Nokia" şi de a aduce acestuia o nouă semnificaţie, relevanţă şi emoţie. "Oricare ar fi mesajele pe care le creăm este nevoie ca aceasta să aibă rezonanţă atât în Statele Unite, Europa şi în pieţele emergente precum China sau India", a explicat Tuula Rytilä.
Compania lucrează cu agenţia JWT pe segmentul de creaţie din anul 2007, însă ca parte a noii sale strategii, Nokia a extins colaborarea cu agenţia.
Mai puţin accent pe conştientizarea publicului
"Este o nouă strategie de marketing. Este foarte important pentru noi să avem un brand relevant la nivel global", a mai afirmat Tuula Rytilä.
Noki