BPN, cea mai nouă agenţie media a IPG Mediabrands în România, a înregistrat o creştere cu 50% a business-ului pe segmentul de digital în primul trimestru 2013, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Această dezvoltare în zona de online vine în urma repoziţionării BPN, spun reprezentanţii agenţiei, referindu-se la misiunea de a integra digitalul şi performance media în media tradiţională şi de a livra strategii integrate de comunicare.
"Este o creştere semnificativă a business-ului pe digital, practic vorbim despre o dublare faţă de acelaşi interval al anului trecut. Iar asta s-a întâmplat în bună parte datorită acestei extensii a echipei de digital BPN. Se observă un interes crescut al clienţilor pentru această arie - majoritatea subliniază în brief un accent special pentru digital, ca parte a mixului de comunicare. Iar asta nu poate decât să ne bucure, având în vedere expertiza echipei
BPN în performance media", spune Ileana Tomescu, Managing Partner BPN.
Agenţia de media a câştigat trei clienţi noi de la începutul acestui an: Camera de Comerţ Franceză, Veka şi Gothaer Asigurări Reasigurări.
BPN, cea mai nouă agenţie media a IPG Mediabrands în România, a înregistrat o creştere cu 50% a business-ului pe segmentul de digital în primul trimestru 2013, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Această dezvoltare în zona de online vine în urma repoziţionării BPN, spun reprezentanţii agenţiei, referindu-se la misiunea de a integra digitalul şi performance media în media tradiţională şi de a livra strategii integrate de comunicare.
"Este o creştere semnificativă a business-ului pe digital, practic vorbim despre o dublare faţă de acelaşi interval al anului trecut. Iar asta s-a întâmplat în bună parte datorită acestei extensii a echipei de digital BPN. Se observă un interes crescut al clienţilor pentru această arie - majoritat