Acesta este sfatul speciali;tilor din cadrul Comisariatului pentru Protecţia Consumatorului Sălaj pentru sălăjenii care contractează credite sau alte tipuri de împrumut de la instituţii bancare ori nebancare, pentru prevenirea unor eventuale situaţii neplăcute.
Comisarul şef adjunct al Comisariatului pentru Protecţia Consumatorilor Sălaj, Dorina Rednic, ne-a declarat că înainte de a semna un contract, documentul trebuie citit de mai multe ori, analizat în cel mai mic detaliu, iar instituţia creditoare trebuie să ofere explicaţii pentru toate elementele tehnice pe care clientul nu le înţelege. Dorina Rednic a explicat că numai aşa pot fi prevenite anumite situaţii neplăcute, iar asta în condiţiile în care, în ultimii ani, sute de sălăjeni au acţionat băncile „partener” în judecată după ce s-au trezit că au de plătit tot felul de taxe, reţineri, majorări sau penalităţi de care habar nu aveau. În cele mai multe cazuri acestea erau stipulate în contractele de credit, însă neobservate din cauza faptului că erau ascunse printre alte informaţii. „Cel mai bine este să luaţi precontractul acasă şi să-l studiaţi în cel mai mic detaliu, pentru a evita eventualele neplăceri, mai ales că multe din aceste contracte se derulează uneori şi pe 20 sau chiar 30 de ani”, a mai spus Dorina Rednic.
Acesta este sfatul speciali;tilor din cadrul Comisariatului pentru Protecţia Consumatorului Sălaj pentru sălăjenii care contractează credite sau alte tipuri de împrumut de la instituţii bancare ori nebancare, pentru prevenirea unor eventuale situaţii neplăcute.
Comisarul şef adjunct al Comisariatului pentru Protecţia Consumatorilor Sălaj, Dorina Rednic, ne-a declarat că înainte de a semna un contract, documentul trebuie citit de mai multe ori, analizat în cel mai mic detaliu, iar instituţia creditoare trebuie să ofere explicaţii pentru toate elementele tehnice pe care clie