Începând cu 1 iulie 2013, Ernst & Young trece printr-un amplu proces de rebranding la nivel global, prin care compania îşi redefineşte numele, logo-ul şi tagline-ul. Astfel, Ernst & Young devine EY, logo-ul se transformă pentru a răspunde acestei modificări, iar noul tagline al companiei este "Building a better working world". Această redefinire a identităţii vizuale vine să reflecte noua strategie a companiei, Vision 2020.
"EY îşi doreşte să construiască împreună cu angajaţii şi partenerii săi un mediu de afaceri bazat pe încredere, sustenabilitate şi leadership. De aceea, pentru noi este important să livrăm servicii de cea mai bună calitate şi să contribuim la reconstruirea încrederii în pieţele de capital şi în economiile din întreaga lume. La EY formăm o generaţie de lideri de business, care aduc rezultate sustenabile în societate. Astfel, dorim să construim o lume mai eficientă, responsabilă şi colaborativă, atât pentru cei 167.000 de angajaţi EY, cât şi pentru clienţii şi comunităţile pentru care lucrăm în întreaga lume", spune Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România.
În România, rebrandingul este însoţit de mutarea în noul sediu din Bucharest Tower Center, unde compania va ocupa cele 5 dintre etajele superioare ale clădirii, între etajele 17 şi 22.
Conceptul, numit Workplace of the Future, va fi implementat gradual de EY în întreaga lume - în prezent, acesta este operaţional în S.U.A. şi în câteva pieţe majore din lume. România este prima ţară din Europa Centrală şi de Sud-Est unde compania aplică acest nou mod de a utiliza spaţiul de lucru.
De asemenea, politicile interne şi instrumentele logistice ale companiei au fost redefinite pentru a înlocui arhivele şi materialele fizice cu cele virtuale, optimizând astfel utilizarea spaţiului fizic. Toate aceste măsuri vor contribui la creşterea performanţei echipelor, dar şi cea la