Prima zi din Cupa Reşiţa a fost rezervată curselor de recunoaştere a circuitului şi antrenamentelor oficiale. Ferrari pe podium după primele antrenamente
Monoposturile au fost „vedetele“ antrenamentelor din Coastă, Lucien Hora şi Andrei Dumitrescu duelându-se pentru cel mai bun timp. În toate cele trei urcări Lucien Hora a reuşit să-l surclaseze serios pe Andrei Dumitrescu, care a venit tot cu monopostul Tatuus şi la această ediţie. La ultimul antrenament reşiţeanul Ovidiu Zaberca a reuşit să bată Ferrari lui Battocchi şi să urce pe locul patru, deşi la prima urcare de antrenamente Ferrari era pe locul trei. În concurs mai participă şi un alt Ferrari pilotat de Horaţiu Ionescu Cristea, care ţine şi el aproape de podium.
Din concurs nu lipsesc nici fetele, Monica Cojocaru, devenită tradiţie a competiţiei de la Reşiţa, anul acesta la volanul unui Peugeot 206.
Viteza medie scoasă de Lucien Hora (pilotul cu cel mai bun timp) la antrenamente a fost de 131,61 km/h, deşi timpul de antrenament, 1,45 nu este ceea ce poate Hora mai bun, chiar dacă Battocchi, Dumitrescu sau Andronic n-au coborât sub 1,50. Lucian Răduţ, liderul clasamentului Open ajunge la peste 10 secunde în urma lui Hora, care, dacă va câştiga această a patra etapă de campionat, va deveni liderul clasamentului Open. Luptă serioasă se anunţă şi între Ferrari şi Mitsubishi Evo Lancer, adică Battocchi şi reşiţeanul Ovidiu Zaberca, cel care, cel mai probabil, trage la podium, pentru a asigura şi supremaţia echipei ACM Sport Reşiţa, în clasamentul pe echipe, deşi Zaberca se bate cu Ferrari. Reşiţeanul Mircea Pădurean a reuşit şi el un timp bun 1,59, cel mai probabil şi acesta va trage să obţină poziţia de lider la „două roţi motrice“.
CITEŞTE ŞI:
Circulaţie închisă între Reşiţa şi Anina
Cupa Reşiţa Reductoare gata de start