La sfârşitul celui de-al Doilea Război Mondial, Germania - aşa cum o ştim astăzi, a fost împărţită în două: Germania de Vest (sau Republica Federală Germania) şi Germania de Est (sau Republica Democrată Germană). În timp ce Vestul Germaniei a intrat sub ocupaţie britanică, franceză şi americană, Estul Germaniei a devenit un stat-satelit al Uniunii Sovietice. În continuare, ProMotor vă prezintă istoria maşinilor care au fost produse în Republica Democrată Germană sub controlul sovieticilor.
De la sfârşitul celui de-al Doilea Război Mondial şi până în 1990, comuniştii au controlat partea de Est a Germaniei, care a devenit cunoscută drept Republica Democrată Germană (RDG), în timp ce Vestul Germaniei de astăzi a intrat sub ocupaţie americană, britanică şi franceză. Germania de Est a devenit, astfel, cel mai vestic stat al fostului Bloc Comunist şi a început să producă maşini după indicaţiile comuniştilor.
Vedeţi aici mai multe detalii şi GALERIA FOTO
La sfârşitul celui de-al Doilea Război Mondial, Germania - aşa cum o ştim astăzi, a fost împărţită în două: Germania de Vest (sau Republica Federală Germania) şi Germania de Est (sau Republica Democrată Germană). În timp ce Vestul Germaniei a intrat sub ocupaţie britanică, franceză şi americană, Estul Germaniei a devenit un stat-satelit al Uniunii Sovietice. În continuare, ProMotor vă prezintă istoria maşinilor care au fost produse în Republica Democrată Germană sub controlul sovieticilor.
De la sfârşitul celui de-al Doilea Război Mondial şi până în 1990, comuniştii au controlat partea de Est a Germaniei, care a devenit cunoscută drept Republica Democrată Germană (RDG), în timp ce Vestul Germaniei de astăzi a intrat sub ocupaţie americană, britanică şi franceză. Germania de Est a devenit, astfel, cel mai vestic stat al fostului Bloc Comunist şi a început să producă maşini după indicaţiile comun