Noul Kia Venga are toate ingredientele necesare pentru a fi un etalon pentru stil. A fost conceput de echipa europeană de design din Frankfurt şi are noua grilă distinctivă Kia.
Dacă designul exterior este o invitaţie să conduci Venga, atunci aspectul interiorului este o invitaţie la relaxare şi condus cu plăcere. Odată intrat, vei fi întâmpinat de materiale de calitate şi de idei îndrăzneţe care îţi vor transforma călătoria într-o experienţă foarte plăcută.
Kia Venga nu este doar o maşină în care îţi place spaţiul. Este concepută pentru drum - chiar dacă te învârţi prin oraş sau în afara lui. Pentru uimitoarea agilitate şi stabilitate, Kia Venga oferă tehnologii active, inclusiv ABS, Brake Assist System (BAS), Electronic Stability Control (ESC) şi Hill Start Assist Control (HAC). Adaugă suspensiile independente atât pe faţă, cât şi pe spate şi ai toate ingredientele unui şofat confortabil.
Motor / Transmisie
Kia ne oferă între 75 şi 128 CP pentru Venga. Importatorul mărcii sud-coreene în România estimează că versiunea cea mai bine vândută va fi cea pe benzină de 1,4 litri şi 75 CP. Vorbim de o unitate de 90 CP şi 220 Nm, cuplată cu o transmisie manuală cu şase rapoarte. Cuplul motor maxim este oferit între 1.750 şi 2.700 rpm, iar puterea maximă este furnizată la 4.000 rpm.
La nivel de segment, vorbim de cel mai mare cuplu motor furnizat de o unitate mai mică de 1,5 litri şi de un nivel de putere egal cu cel al concurenţilor direcţi.
Atât cutia de viteze manuală, cât şi cuplul motor ridicat oferă încă de la turaţii joase un comportament fâşneţ la viteze de până în 120 km/h, după care modelul îşi trădează puterea şi segmentul. Timoneria cutiei de viteze permite schimbări precise prin intermediul cursei scurte, dar modul în care este realizată aceasta împiedică şoferul să conducă cu adevărat sportiv, din cauza faptului că levierul ag