Actele ce trebuie depuse la Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Vrancea pentru înregistrarea ca şomer şi obţinerea indemnizaţiei de şomaj, diferă în funcţie de statutul solicitantului. Astfel, în cazul persoanelor provenite din muncă, acestea sunt: adeverinţă de la ultima unitate la care a lucrat; adeverinţă medicală, cu specificaţia apt de muncă sau eventuale restricţii medicale; adeverinţă eliberată de administraţia financiară; act de identitate, carnet de muncă, acte de studii şi calificare, certificat de căsătorie sau, după caz, hotărâre de divorţ/certificat de deces (soţ/soţie) şi livret militar, toate acestea în original şi copie xerox.
Acordarea indemnizaţiei de şomaj în cazul absolvenţilor se face pe baza următoarelor documente: adeverinţă medicală cu specificaţia apt de muncă sau eventuale restricţii medicale; adeverinţă eliberată de administraţia financiară; actul de identitate, acte de studii şi calificare, certificat de naştere, certificat de căsătorie, în original şi copie xerox. Persoana care solicită luarea în evidenţă ca şomer neindemnizat trebuie să depună la AJOFM Vrancea, atât în original cât şi în copie xerox, actul de identitate, carnetul de muncă, actele de studii şi calificare, dar şi adeverinţă medicală din care să rezulte că este aptă de muncă sau, în funcţie de situaţie, că are eventuale restricţii medicale. Pe site-ul AJOFM Vrancea este specificat că toate documentele trebuie aduse într-un dosar cu şină.
Actele ce trebuie depuse la Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Vrancea pentru înregistrarea ca şomer şi obţinerea indemnizaţiei de şomaj, diferă în funcţie de statutul solicitantului. Astfel, în cazul persoanelor provenite din muncă, acestea sunt: adeverinţă de la ultima unitate la care a lucrat; adeverinţă medicală, cu specificaţia apt de muncă sau eventuale restricţii medi