Noua pistă a Aeroportului a ajuns să coste de la 139 de milioane de lei, 188 de milioane. Consilierii PDL au cerut licitaţie, nefiind de acord ca aceşti bani să fie încasaţi tot de constructorul actual, Construcţii Napoca SA - Icco Systems - Geo Arc Otopeni.
Consiliul Judeţean a fost de acord cu lucrările suplimentare prevăzute la proiectul noii piste de aterizare-decolare, nu fără ca reprezentnaţii PDL să recomande conducerii Aeroportului să atribuie contractul în baza unei licitaţii publice şi nu prin încredinţare directă. Suplimentarea lucrărilor implică şi costuri noi. Astfel că administraţia judeţeană ar urma să plătească în plus pentru acest contractpeste 16,6 milioane de lei.
Directorul Aeroportului David Ciceo le-a explicat consilierilor necesitatea aprobării lucrărilor suplimentare pentru funcţionalitatea pistei de 2.100 de metri. Este vorba despre construcţia unei căi de rulare Foxtrot (care înlocuişte, în proiect, calea de rulare Echo şi care are menirea să asigure legătura cu vechea pistă de aterizare-decolare). Pin această cale de rulare se va putea opera cu avioane de categoria D şi E, fără să mai fie nevoie ca în momentul în care se va ajunge cu pista la 3.500 de metri să mai fie incomodat traficul aerian în vreun fel.
O altă lucrare vizează construcţia de acostamente pentru calea de rulare Golf, aceasta reprezentând o condiţie tehnică în ce priveşte proiectarea şi exploatarea tehnică a aerodromurilor precum şi în privinţa protejării motoarelor aeronavelor în timpul operării pe calea de rulare.
Cea de-a treia lucrare implică o prelungire a pistei, spre Apahida, cu 90 de metri, pentru a se preveni suspendarea traficului aerian din momentul în care vor începe lucrările la cea de-a doua etapă a proiectului pistei, de până la 3.500 de metri.
Cea de-a patra lucrare vizează o sistematizare a amplasamentului prevăzut pentr