General Motors şi Honda vor colabora la producerea unor sisteme de celule de carburnat pe bază de hidrogen. Cele două mari companii şi-au propus să facă posibil de utilizat această tehnologie până în 2020. „Faţă de celelalte tehnologii cu emisii zero de CO2, autovehiculele electrice cu celule de carburant au avantajul decisiv al autonomiei de funcţionare şi al intervalului de realimentare, la fel de bune ca în cazul autovehiculelor pe benzină convenţionale.
Honda şi GM sunt nerăbdătoare să accelereze penetrarea pe piaţă a acestei tehnologii ecologice şi extrem de importante pentru mobilitate, iar eu de-abia aştept începerea acestei colaborări, pentru a fuziona tehnologiile noastre lidere în domeniul celulelor de carburant şi a crea un sistem avansat, care va fi în acelaşi timp mai performant şi mai accesibil”, a declarat Takanobu Ito, preşedintele Honda. Conform Clean Energy Patent Growth Index, GM şi Honda deţin locul 1, respectiv locul 2 în ceea ce priveşte numărul total al brevetelor referitoare la celulele de carburant înregistrate în perioada 2002-2012, de peste 1.200 pentru ambele companii.
General Motors şi Honda vor colabora la producerea unor sisteme de celule de carburnat pe bază de hidrogen. Cele două mari companii şi-au propus să facă posibil de utilizat această tehnologie până în 2020. „Faţă de celelalte tehnologii cu emisii zero de CO2, autovehiculele electrice cu celule de carburant au avantajul decisiv al autonomiei de funcţionare şi al intervalului de realimentare, la fel de bune ca în cazul autovehiculelor pe benzină convenţionale.
Honda şi GM sunt nerăbdătoare să accelereze penetrarea pe piaţă a acestei tehnologii ecologice şi extrem de importante pentru mobilitate, iar eu de-abia aştept începerea acestei colaborări, pentru a fuziona tehnologiile noastre lidere în domeniul celulelor de carburant şi a crea un sistem avansat, care