Compania McDonald’s a fost fondata in 1955 de catre Ray Kroc, care dupa iar dupa 5 ani a cumparat drepturi exclusive pentru numele McDonald. Pana in 1958, McDonald’s vanduse deja peste 100 de milioane de hamburgeri. Filosofia unica a lui Ray Kroc a fost sa construiasca un lant de restaurante care sa fie renumit pentru produsele alimentare de calitate şi pentru metodele uniforme de preparare a acestora. Şi-a dorit sa ofere produse care sa aiba acelaşi gust in fiecare dintre restaurantele companiei. El este cel care a creat sistemul McDonald’s: compania, furnizorii si partenerii cu francize McDonald’s – care sta la baza succesului realizarii visului sau.
Acum McDonald’s este un brand emblema la nivel global, al 4–lea cel mai valoros brand din lume in conformitate cu Millward Brown, cel mai mare prim angajator al lumii si cel mai recunoscut simbol din lume.
In Romania, McDonald’s este un angajator important si totodata partener de incredere al comunitatii , o companie care s-a dezvoltat odata cu stilul de viata si preferintele consumatorilor sai.
Pe 16 iunie 2013, compania a sarbatorit, pe langa 18 ani de istorie in Romania , un numar impresionant de initiative realizate, care arata preocuparea companiei pentru calitatea alimentelor preparate , investitia in oameni si importanta comunitatii. McDonald’s Romania este astazi un brand matur, complex, parte din cultura moderna romaneasca.
18 ani de activitate McDonald’s Romania inseamna:
Preocuparea pentru clienti
• Cel mai mare lant de restaurante din tara - 65 de restaurante in 21 de orase.
• Peste 120 de milioane de euro investiti in restaurante, in modernizarea echipamentelor si a spatiilor destinate prepararii alimentelor si clientilor
• 21 de spatii modernizate dupa proiecte ale Studioului de Design European McDonald’s din Franta.
• Pes