Furnizorul de servicii de call center CCC vrea sa deschida un nou centru in Romania in aproximativ sase-noua luni, in calcul fiind luat atat Bucurestiul, dar si alte orase universitare din tara, a declarat pentru Wall-Street.ro, Heiner Witte, director de call center in cadrul companiei.
In prezent, CCC (Competence Call Center) are 400 de angajati in Romania, la nivel international compania avand 4.500 de salariati.
“Vom creste numarul de angajati din Romania pe masura ce avem noi proiecte. Centrul din Bucuresti este plin acum, dar sunt sanse sa avem un nou centru in sase-noua luni. Bucuresti este unul dintre locurile in care am putea deschide, dar exista sanse si in alte orase in care exista universitati, unde exista infrastructura si unde sunt si competitorii nostri pe piata. Nu trebuie sa fie multi competitori, dar este important sa fie, pentru ca, atunci cand mai este un concurent, intotdeauna creste competitia”, a afirmat Heiner Witte (foto).
De altfel, Christian Legat, cel care in prezent este directorul general al CCC, afirma pentru Wall-Street.ro in iunie anul trecut, ca furnizorul de servicii de call center ar putea deschide un nou centru in 12-18 luni.
CCC are sapte clienti in Romania, acestia provenind din domenii precum banking, comert electronic, comunicare sau sectorul aerian (Ryanair). Ofera servicii in opt limbi straine, dar se concentreaza pe cinci In centrul de la Bucuresti, compania ofera servicii in opt limbi straine, dar pune accentul pe cinci dintre ele: romana, italiana, franceza, engleza si spaniola.
“Romanii sunt foarte buni la aceste limbi si ne concontram pe ele. In schimb, pentru germana nu este ceva scalabil, este destul de greu sa gasesti numarul de oameni de care ai nevoie pentru un proiect”, a mai spus managerul. Citeste si:Alexander Bard, analist internet: Cea mai mare problema pentru o c