Clientii din strainatate ar putea aduce circa 20% din cifra de afaceri de 1,3-1,4 milioane de euro pe anul acesta a BDR Associates, unul dintre principalii jucatori pe piata locala de relatii publice, fata de in jur de 15% anul trecut, a declarat pentru Wall-Street.ro, Catalina Stan Rousseau, presedinte si CEO al BDR Associates Romania si Republica Moldova.
Practic, BDR a avut anul trecut afaceri de circa 1,1 milioane de euro (in special din fee-uri de consultanta), clientii din strainatate insemnand circa 15% din venituri. Pe de alta parte, pentru anul acesta, managerul isi doreste ca proiectele din Moldova, Ucraina si Azerbaijan, tari in care compania are clienti, sa aduca aduca 20% din veniturile de 1,3-1,4 milioane de euro estimate pentru 2013.
“Daca nu vom atinge acest target, nu ne vom demobiliza. Asia Centrala este o regiune care va avea mult de oferit in perspectiva, pentru industria comunicarii, avand in vedere ca investitiile sunt in crestere”, spune Stan Rousseau.
BDR Associates lucreaza cu peste 40 de clienti companii private din domeniul industrial, financiar sau sanatate, dar si cu administratii locale ori institutii guvernamentale si internationale.
Printre clientii curenti ai BDR Associates in Romania se numara Reprezentanta Comisiei Europene in Romania, Cisco Systems, Pirelli, Cord Romania, Arhiepiscopia Romano- Catolica, Gefco Romania, Oculus, Fiskars, Lidl, Adriatic Fund, Alliance for Affordable Solar Energy (AFASE), Infineon, Vernon David, AmCham, Orasul Avrig, Asociatia Romania Film. Au castigat zece clienti noi de la inceputul anului si au pierdut trei
De la inceputul anului, compania a castigat zece clienti noi, printre care companii private precum Prysmian, Dim Soft, Procter&Gamble, LindeGas, o companie din domeniul financiar, CoulTour, un proiect cu finantare europeana derulat de Primaria din Avrig sau a