Updivision, o companie romaneasca de dezvoltare web si publicitate, anunta lansarea UpYourTime, prima aplicatie online dedicata managementului timpului, special creata pentru freelanceri, antreprenori si firme mici. Aplicatia a fost gandita pentru a-i ajuta pe oamenii de afaceri, dar si pe angajatii lor, sa-si cuantifice exact orele lucrate si sa determine astfel, mai usor, profitabilitatea proiectelor in care sunt implicati.
“Ideea crearii acestui software s-a nascut dintr-o nevoie proprie a agentiei noastre de a afla cat de profitabili sunt clientii nostri si care este raportul de ore facturabile versus ore nefacturabile. Nu gaseam nimic romanesc sau strain, care sa corespunda cerintelor noastre, asa ca am creat un soft special”, a declarat Eugen Tudorache, directorul tehnic si unul dintre cei doi fondatori ai Updivision.
Lansarea oficiala a UpYourTime are loc dupa un an de lucru.
“Investitia totala in noua aplicatie se ridica la 10.000 de euro si ne asteptam ca pentru primul an sa avem cel putin 500 de utilizatori”, a adaugat cofondatorul Updivision. Citeste si:Yahoo a cumparat o aplicatie pentru gestionarea e-mailurilorFarmaciile Dona lanseaza o aplicatie de smartphone care indica cea mai apropiata unitate farmaceuticaGropile pot fi evitate cu o aplicatie mobila, gandita de un roman de 23 de ani
Targetul principal UpYourTime sunt persoanele cu profesii liberale si angajatii din firmele care au pana la 100 de salariati, mai exact, toti profesionistii a caror resursa principala este timpul, iar gestionarea lui eficienta se traduce direct in profit. De asemenea, un avantaj important al aplicatiei este ca se pot crea si modele personalizate, la cerere, pentru a corespunde exact sistemului de lucru intern al oricarei companii.
Avantajele principale ale aplicatiei constau in rapiditate si in faptul ca functioneaza exclusiv online.