Industria destinată produselor pentru copiii este atât de ofertantă încât, adesea, părinţii se simt pierduţi în avalanşa de opţiuni puse la dipoziţie. În dorinţa de a scoate bani din piatră seacă, o companie britanică a scos la vânzare un accesoriu care i-a deranjat pe mulţi dintre părinţi.
Baby Bangs! se numeşte brandul care comercializează peruci pentru bebeluşi fetiţe. Pe site-ul firmei este postat şi un slogan care a dat apă la moară comentariilor critice: „Pentru fetiţe care au tot ce le trebuie, cu excepţia părului. Noi credem în frumuseţea copilăriei“, relatează Daily Mail.
Producătorii au explicat că au realizat perucile pentru a le veni în ajutor acelor părinţi care sunt nemulţumiţi de lipsa podoabei capilare a copiilor lor, dar şi a acelora care vor să preîntâmpine ca fetiţa lor să mai fie confundată cu un băieţel.
„Modelele noastre unice vă vor oferi momente magice, amintiri pentru o viaţă întreagă, doar fetiţa dumneavoastră va fi întotdeauna o mică prinţesă!“, se laudă reprezentanţii companiei. La realizarea perucilor pentru bebeluşi s-a lucrat timp de doi ani, iar de crearea colecţiei s-a ocupat o specialistă britanică, Lisa Griggs-Campbell.
Bineînţeles, produsele care se regăsesc în colecţia intitulată „Fleurs“, au fost testate şi probate de bebeluşi, aşa cum arată şi fotografiile postate pe site. Colecţia conţine mai multe modele de peruci în diverse nuanţe, cât mai apropiate de culorile natural ale părului, la preţul de 20 de euro bucata.
Produsele nu s-au bucurat de mare succes printre părinţi, aceştia postând pe site-ul firmei, dar şi pe Twitter, comentarii în care blamează producătorii pentru această iniţiativă: „Prin urmare, de la vârste atât de fragede se încearcă, mai nou, inocularea acestei imagini legată de aspectul fizic? Chiar este necesar ca părinţii să fie manipulaţi pentru a-şi schimba i