Liberalii au riscat mult cu Relu Fenechiu la Transporturi. Crin Antonescu si-a stricat imaginea externa, cu un ministru aflat in plin proces pentru inselarea statului. Guvernul este vulnerabilizat in fata adversarilor din PPE. Chiar si Fenechiu risca, pentru ca din acest post este mai vizibil, iar presiunea pusa pe judecatori creste.
Miza trebuie sa fi fost imensa, mi-am zis. Chestiunea cu competenta si unicitatea lui Fenechiu, s-o lasam pentru cartile cu povesti, poate invie Petre Ispirescu si mai unge una, nefiind chitra.
Dincolo de calculele personale pe care si le face orice ministru, cand investeste intr-un post, am crezut ca e vorba despre lupta politica, mai precis despre batalia cu Traian Basescu. Ministerul Transporturilor are in arhive nu unul, ci zeci de gloante de argint. Ce te faci ca adversarii presedintelui, cand au ajuns acolo, au uitat ca prin farmec de ce s-au dus?
Miron Mitrea era asteptat sa stearga de praf macar dosarul A1-Anca Boagiu. Un contract de reparatie a autostrazii, semnat de Traian Basescu, o receptie facuta de Anca Boagiu, pe care a lasat-o sa-i continue opera, si un imens scandal, dupa ce un TIR a pus frana si asfaltul s-a strans sub roti ca un covor.
Ludovic Orban, dupa cata gura a facut impotriva presedintelui, ma asteptam sa scoata foc pe nari. Ne-am ales doar cu multa gargara si un NUP la Circulatie.
Silaghi nu a apucat sa invete drumul pana la serviciu si a fost evacuat de ANI din cladire, nu poti sa te superi ca nu s-a uitat prin fisete.
Noroc cu Sova, la care a ajuns CNADNR. Macar el incearca sa demonteze mecanismul afacerii Bechtel.
Fenechiu, insa, prins cu dosarul propriu si cu privatizarile, n-a avut timp sa verifice contractele din epoca Basescu. Sau le-a citit si a gasit totul OK. Fiindca si-a insusit punctul de vedere al lui Basescu, din 1998.
Viitorul presedinte anunta sole