Tabita Tour a transportat cu 15% mai mulţi pasageri în primele cinci luni ale anului, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2012. Compania va investi un milion de euro în extinderea parcului auto, după ce a înregistrat o creştere de 10% a vânzărilor în aceeaşi perioadă
Bistriţa, 8 iulie ’13: Tabita Tour, parte a grupului Filadelfia şi unul dintre transportatorii de top din România, a înregistrat, în primele cinci luni ale anului, o creştere de 15% a numărului de pasageri, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2012, în timp ce vânzările au crescut cu 10%. Anul trecut, compania bistriţeană a transportat aproximativ 500.000 de pasageri în România şi străinătate, înregistrând o cifră de afaceri de 10 milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de 2011.
În ciuda contextului economic nefavorabil şi a expasiunii companiilor aeriene low cost, Tabita Tour se pregăteşte să-şi extindă parcul auto, în urma unei investiţii de un milion de euro.
“Reînnoim în permanenţă parcul auto Tabita Tour, pentru a putea răspunde cererii crescânde pentru serviciile noastre, dar şi din considerente de siguranţă a pasagerilor. Până acum am optat în majoritatea cazurilor pentru autocare şi microbuze noi, pentru că cheltuielile cu întreţinerea lor şi riscurile de producere a unor accidente sunt mult mai mici. În 2012 am investit un milion de euro în flota noastră de autocare, investiţie ce s-a reflectat pozitiv în creşterea portofoliului nostru de clienţi cu 15%, iar datorită rezultatelor înregistrate de la începutul anului am luat decizia de a aloca încă un milion de euro în acelaşi scop”, a declarat Ioan Sighiartău, director general al Filadelfia Group.
Tabita Tour deţine un parc auto cu 71 de microbuze şi autocare, cu o capacitate de transport de la opt la 80 de persoane, mărcile preferate fiind Mercedes-Benz, Setra şi Irizar pentru curse