Debut pe primul loc pentru Splash – Vedete la apă, show-ul de vară prezentat de Pepe la Antena 1. Emisiunea care a avut premiera aseară a condus topul audiențelor pe toate targeturile: național, urban și comercial.
În schimb, Vara pe val, proiectul de vară al TVR, care a debutat tot ieri, a trecut aproape neobservat, cu un TVR1 pe locurile 8-10 în topul audiențelor.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audiențele celor două premiere:
Antena 1 merge, pe vară, pe Splash – Vedete la apă, un format cu vedete, prezentat de Pepe. Prima ediție a fost pe primul loc, peste filmul Regatul cerului, de pe Pro TV, cu Orlando Bloom.
NAȚIONAL. Splash – Vedete la apă a fost văzut, în fiecare minut, de peste 1,5 milioane de români. Antena 1 a fost pe primul loc, urmată de Pro TV, la aproape 300.000 de telespectatori în urmă.
URBAN. Peste 1,1 milioane de telespectatori ai show-ului de pe Antena 1 au fost din orașe. Pro TV, pe locul second, a avut cu 300.000 de telespectatori mai puțin și la orașe.
SEGMENTUL COMERCIAL. Antena 1 a fost pe prima poziție, cu Splash, și pe segmentul commercial: 573.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pe minut (10,3 rating). Diferența față de Pro TV a fost mai mică: Pro-ul avea 542.000 de persoane din targetul commercial pe intervalul Splash (9,7 rating pe segment).
Audiența posturilor TV duminică, 7 iulie, pe intervalul emisiunii Splash – Vedete la apă:
Echipele TVR 1 și TVR 2 se întrec în această vară în trasmisii de pe litoral, în proiectul Vara pe val. Lansarea programului, tot duminică seară, în același timp pe TVR 1 și pe TVR 2 nu i-a impresionat pe români.
TVR 1. Vara pe val de pe TVR 1 a fost văzută de 234.000 de români pe minut (locul opt, cu 1,2 rating). Dintre aceștia, 88.000 erau din orașe (poziția a zecea în clasamentul audienței, cu 0,8 rating).
TVR 2. Aceeași emisiun