Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM) a deschis primul call-center destinat celor aflați în căutarea unui loc de muncă.
Angajații ANOFM răspund, începând din 8 iulie, la numărul de telefon 021/4444-000 și oferă informații și îndrumare șomerilor și persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă, referitoare, printre altele, la posturi vacante, formare profesională, legislația în vigoare sau indemnizația de șomaj. Programul de funcționare a serviciului telefonic va fi de luni până joi între orele 9.00 și 16.00, iar vineri de la 9.00 la 13.00. Proiectul acestui call-center este implementat de ANOFM din septembrie 2010. Sistemul achiziționat de ANOFM – centrală și software specializat – permite 24 de apeluri în așteptare, spun reprezentanții instituției. Call-center-ul a fost instalat la sediul ANOFM și este alcătuit din opt posturi de lucru conectate la un server cu baze de date referitoare la beneficiari și la nevoile acestora, legislația la zi, instituțiile corespondente sau competente să rezolve solicitările primite. Proiectul are un buget total de 10,7 milioane de lei, din care 75% sunt fonduri europene nerambursabile, obținute prin Programul Operațional Sectorial – Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU).
Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM) a deschis primul call-center destinat celor aflați în căutarea unui loc de muncă.
Angajații ANOFM răspund, începând din 8 iulie, la numărul de telefon 021/4444-000 și oferă informații și îndrumare șomerilor și persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă, referitoare, printre altele, la posturi vacante, formare profesională, legislația în vigoare sau indemnizația de șomaj. Programul de funcționare a serviciului telefonic va fi de luni până joi între orele 9.00 și 16.00, iar vineri de la 9.00 la 13.00. Proiectul acestui call-center este implementat de ANOFM din sep