Reclama este sufletul comertului, iar comertul face orice pentru a-si salva sufletul. Asa se face ca asistam la cele mai neasteptate manifestari promotionale, multe iesite din comun, iar altele frizand ridicolul. Si totusi, oricare din ele, chiar daca nu starnesc admiratia, pot provoca succesul afacerii.
Asa se face ca un investitor cu idei originale a inaugurat in capitala Thailandei, Bangkok, un fast-food cu brandul "La Hitler", informeaza Big Picture.
In mod neasteptat, restaurantul s-a pomenit cu o publicitate raspandita pe Internet de catre clienti. Este vorba de turistii socati de ineditul celor vazute, care reproduc fatada sau firma restaurantului si le comunica prietenilor, ca o curiozitate locala, descoperita de ei.
Ce e drept, fatada nu este o mare atractie. In afara de clasicul portret al "Fuhrerului", pus la loc ferit, ca sa nu-l distruga rauvoitorii, are mai multe reprezentari gafice si un fel de manechin, menit sa simbolizeze personajul.
Pentru ca atractia sa fie totala, este pusa la fatada si o tanara atragatoare, care intampina clientii cu faimosul salut al nazistilor: o mana ridicata. Este cam obositor pentru ea sa-si petreaca timpul astfel, dar daca pretul a fost bine negociat, merita.
Restaurantul este de fapt un fel de bodega, unde se servesc indeosebi minuturi: cartofi prajti, pui la rotisor, hamburgeri si kebab.
La intrare, se mai poate vedea si logo-ul magazinului, reprezentand imaginea lui Hitler, realizata nu cu foarte multa indemanare.
Localul insa n-a fost conceput ca o simpla afacere comerciala. Aici se aduna din cand in cand niste ultranationalisti, care s-au constituit ca grupare in 2009, cand au si defilat prin oras in unifome naziste.
Tot atunci, organizatorii au reusit sa expuna in muzeul figurilor de ceara din Pattaya o figura reprezentand