Factorul care influenţează în cea mai mare măsură fericirea unei femei este atitudinea ei faţă de viaţă, se arată într-un studiu realizat de Discovery Networks, despre principalele surse ale fericirii în rândul persoanelor de sex feminin. După "Species", un studiu complex despre comportamentul tinerilor bărbaţi din Europa, realizat în 2008, Discovery şi-a propus să afle ce anume le face pe femeile din ziua de azi să se simtă împlinite, în contextul carierei, al familiei şi al societăţii în general.
Mai mult de jumătate dintre femeile din România (55%) declară că sunt fericite cu viaţa pe care o au, printre elementele care contribuie la fericirea lor numărându-se atitudinea faţă de viaţă, relaţia cu partenerul şi statutul social, potrivit unui studiu pan-regional al Discovery Networks.
Intitulat "She: În căutarea fericirii ei", studiul explorează toate aspectele importante - de la relaţii până la familie şi carieră - pentru a dezvălui ce anume le face pe femei fericite. Cercetarea a fost realizată în a doua jumătate a anului 2012, pe un eşantion de 5.500 de femei cu vârste cuprinse între 20 şi 49 de ani, din 11 ţări din Europa (inclusiv România), Rusia şi Africa de Sud, abordând subiecte foarte diverse, precum partenerul ideal, atitudinea faţă de muncă şi relaţia dintre femei şi poziţiile de putere, banii sau împărţirea responsabilităţilor casnice. Îmbinând rezultatele chestionarelor online cu o serie de interviuri în profunzime cu femei din cele unsprezece state, raportul oferă o perspectivă solidă şi fascinantă asupra vieţii femeilor din ziua de azi.
"Am făcut acest studiu pentru că am dorit să înţelegem mai bine publicul feminin al canalelor noastre. Dar, în loc să începem cu a întreba ce anume îşi doresc de la programele TV, am mers la esenţa problemei şi am întrebat femeile ce îşi doresc de la viaţă, ce anume le motivează şi cum îşi evaluea