Oamenii sunt mult mai dispuşi să utilizeze social media pentru a lăuda un produs sau serviciu decât pentru a reclama o experienţă neplăcută
Atunci când o persoană comentează cu privire la o experienţă neplăcută, companiile încearcă să izoleze şi să rezolve problema
Firmele înţeleg impactul pe care comentariile negative îl pot avea asupra afacerii lor
Companiile acordă din ce în ce mai multă atenţie interacţiunii cu clienţii pe reţelele de socializare, iar oamenii sunt mult mai dispuşi să utilizeze social media pentru a lăuda un produs sau serviciu decât pentru a reclama o experienţă neplăcută, potrivit unui raport realizat de Interactive Intelligence Group.
Furnizorul de soluţii integrate pentru comunicaţii de business estimează că aproximativ 35% dintre consumatori utilizează social media pentru a interacţiona cu companiile şi că doar o treime dintre aceştia folosesc acest canal de comunicare ca serviciu pentru clienţi, fiind mai mult interesaţi de căutarea de reduceri şi realizarea de cumpărături.
"În mod cert, clienţii şi companiile private interacţionează prin intermediul social media, această tendinţă fiind din ce în ce mai vizibilă în întreaga lume, iar studiul nostru global a arătat preferinţa clienţilor de a lăuda un serviciu sau produs bun, şi nu de a reclama o experienţă neplăcută. Putem observa aceeaşi tendinţă şi în Europa de Est, însă atunci când o persoană comentează cu privire la o experienţă neplăcută, companiile care acordă atenţie activităţii din social media încearcă să izoleze şi să rezolve problema, deoarece înţeleg impactul pe care aceasta îl poate avea asupra afacerii lor", a declarat Marcin Grygielski, Manager Teritorial pentru Europa de Est, Interactive Intelligence.
37% utilizează social media ca serviciu pentru clienţi
Mai mult de 60% dintre clienţii care utilizează social media pen