Un grup de tineri romani au incheiat un parteneriat cu operatorul Vodafone pentru lansarea unui SIM ce ofera 1,5 Gb de Internet, comunicatii gratuite in reteaua de prieteni si alte facilitati “necesare tinerei generatii”. Produsul, Indygen, este condus de absolventul de jurnalism si fost angajat al Unilever South Central Europe, Tudor Ghiurca.
El se intituleaza, dupa “moda” lansata de Trilulilu.ro (unde Sergiu Biris, fondator, isi spune “crocodilul sef” – n.r.), “seful tribului Indygen”.
Ghiurca (foto dreapta) are 28 de ani si a absolvit Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, din Bucuresti. Se considera a fi om de marketing la origine, pasionat de storytelling si digital experience. In trecut, Tudor a lucrat pe branduri locale precum DERO pentru Unilever South Central Europe sau Timisoreana pentru SAB Miller, insa si in zona de digital marketing, propagation marketing in cadrul proiectului Grolsch, brandul de bere al SAB Miller.
“Suntem un HUB de inovatie facut de tineri pentru tineri. Vodafone este investitor in proiectul Indygen, insa Indygen este un brand separat. Asadar, pentru noi Vodafone este technology supplier, la fel cum este motorul Renault pentru echipa RedBull F1. Am avut nevoie de cea mai buna retea. Am reusit sa strangem in jurul acestui proiect o echipa de 9 tineri a caror experinte complementare si diversitate alimenteaza agilitatea creativa, principalul combustibil al procesului de inovatie”, spune Tudor Ghiurca.
Achizitia SIM-ului se poate face online dar si din top 5 orase din Romania si costa 38 de lei.
“Achizitia SIM-ului Indygen poate fi facuta direct din platforma www.indygen.ro sau de pe pagina de Facebook si un curier iti va aduce SIM-ul intelegent la usa sau, daca nu ai rabdare 48 de ore, poti apela la unul dintre conectorii nostri din cele top 5 orase universitare din Romania: Bucuresti, Cl