* Oficialii Raiffeisen Bank: "Aceste casete de valori nu se pot deschide doar cu cheia băncii, ci este necesară şi cheia clientului"
Două reclamaţii au fost făcute recent cu privire la activitatea angajaţilor unei agenţii a Raiffeisen Bank din Ploieşti. Prima reclamaţie a venit din partea unui om de afaceri care a anunţat Poliţia că, din cutia de valori pe care o închiriase într-o unitate bancară din Ploieşti, i-au dispărut mai multe bunuri şi o sumă de bani, evaluându-şi paguba la 200.000 de euro.
Dispariţia fusese constatată de bărbat, joi dimineaţă, după ce nu mai trecuse de peste o lună pe la bancă. Pentru a putea fi accesată cutia de valori, era nevoie de cele două chei ale acesteia, una aflată în posesia băncii, iar o alta a proprietarului.
A doua zi, a venit rândul primarului din comuna Plopu, Adrian Bălănescu, să reclame faptul că din cutia de valori de la aceeaşi agenţie a Raiffeisen Bank din Ploieşti i-au dispărut bani şi bunuri a căror valoare este de aproape un milion de euro.
Primarul a afirmat că din caseta închiriată lipseau 410.000 dolari americani, 100.000 de lire sterline, 30.000 franci elveţieni, 8.000 dolari canadieni şi aproape un kilogram de aur, sub formă de lingouri şi bijuterii. Adrian Bălănescu a afirmat că a încercat că discute cu angajaţii băncii, însă aceştia au spus că nu este posibil ca bunurile să dispară, reclamantul catalogând atitudinea directoarei agenţiei bacare drept "jalnică". "Nu a crezut că se poate întâmpla ca în 2013 să fii jefuit de o bancă pe numele său Raiffeisen", a spus primarul. Purtătorul de cuvânt al Poliţiei Prahova, Raluca Brezeanu, a confirmat că cele două "dispariţii" s-au întâmplat la aceeaşi agenţie bancară.
Reprezentanţii Raiffeisen Bank susţin, însă, într-un comunicat de presă, că o casetă de valori se închiriază în baza unui contract, clientul primeşte cheile casetei, iar apo