Pentru cluburile de prestigiu de pe continent, lansarea echipamentului reprezintă un moment special şi acesta este aşteptat de fani cu sufletul la gură
Noul sezon nu înseamnă doar campanii de achiziţii, jucători noi sau proiecte pe banii şeicilor. Pentru multe cluburi ale Europei, un moment important îl reprezintă lansarea noilor echipamente. Acest lucru este aşteptat mai ales de fani, care dau năvală în magazinele oficiale sau comandă pe internet noul tricou al echipei favorite. Ca dovadă a faptului că echipele mari respectă această tradiţie este şi gestul departamentului de marketing al Borussiei Dortmund, care le-a arătat fanilor cum vor fi îmbrăcaţi jucătorii în noul sezon într-un mod inedit. 80.483 de flori galbene au fost aşezate în forma unui tricou pe un câmp, iar pozele au fost făcute din elicopter. „Dortmund flower power“, a exclamat antrenor Jurgen Klopp. La polul opus se află fanii lui Liverpool, care au fost extrem de dezamăgiţi de tricourile cormoranilor şi de ideea producătorului Warrior.
420 lei este preţul unui tricou al Stelei din sezonul trecut, echivalentul a 95 de euro
1,4 milioane tricouri au vândut Real Madrid şi Manchester United în ultimul an
Pentru cluburile de prestigiu de pe continent, lansarea echipamentului reprezintă un moment special şi acesta este aşteptat de fani cu sufletul la gură
Noul sezon nu înseamnă doar campanii de achiziţii, jucători noi sau proiecte pe banii şeicilor. Pentru multe cluburi ale Europei, un moment important îl reprezintă lansarea noilor echipamente. Acest lucru este aşteptat mai ales de fani, care dau năvală în magazinele oficiale sau comandă pe internet noul tricou al echipei favorite. Ca dovadă a faptului că echipele mari respectă această tradiţie este şi gestul departamentului de marketing al Borussiei Dortmund, care le-a arătat fanilor cum vor fi îmbrăcaţi