Discuția din această săptămână cu Paul Soll s-a axat pe necesitatea construirii unei pagini web proprii, care să confere un plus de identitate și de personalitate fiecărei afaceri, mai ales dacă aceasta se desfășoară pe tărâmul acesta dinamic, al entertaining-ului profesionist, în care Paul activează.
“Sunt multe aspecte de discutat atunci când vorbim despre marketing-ul unui local, indiferent că este vorba de un local de zi sau de noapte.
Printre altele, se pune întrebarea: Are nevoie localul meu de un website?
Răspunsul este destul de simplu și poate fi rezumat, la o adică, la-o întrebare: Vrei mai mulți clienți?
Și acum, în detaliu: De ce localul tău are nevoie de un website?
Adevărul este că neavând o pagină web pentru locația ta s-ar putea să nu reușești să atingi potențialul maxim al localului tău, inclusiv în ceea ce privește atragerea unui număr cât mai mare posibil de clienți.
Majoritatea proprietarilor unui local își fac în primul rând o pagină de Facebook. E bun și acest prim pas! Însă – atenție! – nu neapărat pagina de “friends” (profil) e cea mai nimerită în acest caz! Mai bine strângi 5000 de like-uri decât 5000 de “prieteni” care nu-ți trec pragul și poți relaționa cu ei doar virtual.
De acord, fă-ți pagină de Facebook. Nu afișa pe ea chestiuni nesemnificative sau care nu au nicio legătură cu business-ul tău. Ai grijă cine o administrează! Majoritatea celor care se ocupă cu asta o hrănesc la început și după aceea uită că locația lor chiar are, printre altele, o pagină de Facebook.
Fă-ți vizualuri frumoase, atractive, incitante, cu mesaje care să inspire și să atragă clientul pe care-l vrei la tine în local! Hrănește pagina de Facebook! Dozează bine și cu atenție tot ceea ce faci: nici prea mult, că începe să sâcâie și eneverzi astfel clienții!
Acum însă nu mi-am propus să vorbim despre Facebook