Trilulilu.ro, cel mai accesat site romanesc video, a prezentat marti noua infatisare a platformei, in prezent in private beta, compania realizand o schimbare masiva fata de vechiul portal, prin integrarea intr-un singur loc atat a continutului postat pe Trilulilu.ro cat si cel de pe alte retele sociale.
Platforma devine astfel un agregator de videoclipuri, muzica si fotografii de pe principalele retele sociale – Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, Google+ si Zonga, acesta din urma apartinand de Trilulilu.
Practic, utilizatorii inregistrati pe Trilulilu vor putea posta, simultan, clipuri, fotografii si muzica direct pe toate retele sociale pe care mai sunt conectati, putand accesa la randul lor media incarcata de prietenii lor pe alte retele, direct pe platforma romaneasca.
Investitia in proiect se ridica la cateva sute de mii de euro, conform lui Sergiu Biris, clujeanul fondator al Trilulilu.ro.
„Odata cu relansarea avem in plan si extinderea metodelor de monetizare”, spune Biris. „Pe langa clasicele bannere vom avea «highlighted content», continut creat de utilizatori, acesta putand fi monetizat. Avem mai multe planuri in acest sens”, spune el, mentionand posibilitatea integrarii Google AdSense.
Lansarea in open beta va avea loc in toamna acestui an, putand fi accesibila la www.noul.trilulilu.ro. Citeste si:Trilulilu a batut palma cu cele mai mari case de discuri si a lansat un “Spotify autohton”Trilulilu.ro s-a alaturat IAB Romania, contribuind la reglementarea publicitatii video onlineTrilulilu numeste director de dezvoltare un fost manager BitDefender
Principalele sectiuni ale platformei vor fi prima pagina, retelele mele (feed unic de postari in toate retelele sociale; poate fi filtrat in functie de reteaua dorita), colectiile mele, selectia zilei si campul de cautare.
Per total, noul Trilulilu arata similar cu Pi