News McDonald's vrea să redefinească în Japonia ofertele limitate la prețuri premium. Lanțul american de fast food McDonald's desfășoară o campanie nemaiîntâlnită în Japonia: trei hamburgeri care pot fi cumpărați pe parcursul unei singure zile (13 iulie), la prețuri mult mai mari decât ceilalți hamburgeri din meniu (în jur de 10 dolari fiecare), scrie Huffington Post.
Primul astfel de hamburger a putut fi cumpărat pe 6 iulie și a inclus, printre altele, o felie de ananas și sos de barbecue. Al doilea hamburger, intitulat Black Diamond Quarter Pounder, va fi disponibil pe 13 iulie și va conține ulei de trufe negre, brânză Emmental și ceapă și ciuperci la grătar. Pe 20 iulie va fi lansat Ruby Spark Quarter Pounder, care va conține avocado, jalapeno și felii de chorizo
Citeste mai mult pe REALITATEA.NET
News McDonald's vrea să redefinească în Japonia ofertele limitate la prețuri premium. Lanțul american de fast food McDonald's desfășoară o campanie nemaiîntâlnită în Japonia: trei hamburgeri care pot fi cumpărați pe parcursul unei singure zile (13 iulie), la prețuri mult mai mari decât ceilalți hamburgeri din meniu (în jur de 10 dolari fiecare), scrie Huffington Post.
Primul astfel de hamburger a putut fi cumpărat pe 6 iulie și a inclus, printre altele, o felie de ananas și sos de barbecue. Al doilea hamburger, intitulat Black Diamond Quarter Pounder, va fi disponibil pe 13 iulie și va conține ulei de trufe negre, brânză Emmental și ceapă și ciuperci la grătar. Pe 20 iulie va fi lansat Ruby Spark Quarter Pounder, care va conține avocado, jalapeno și felii de chorizo
Citeste mai mult pe REALITATEA.NET