GfK îşi extinde soluţiile de cercetare în social media, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
Prin noile soluţii digitale de cercetare, GfK România urmăreşte mai mulţi indicatori în conversaţiile purtate în mediile sociale despre mărci: cât de populare sunt acestea, contextul în care oamenii vorbesc despre ele, motivele de satisfacţie sau insatisfacţie în raport cu mărcile, posibilele surse care pot declanşa crize de comunicare sau idei pentru inovaţie, se mai arată în comunicat.
Noile instrumente îmbină soluţiile automatizate de Web Mining (căutare online după cuvinte cheie) cu analiza calitativă a discuţiilor care permite interpretarea corectă a ironiilor şi nuanţelor din exprimare, fapt ce duce la o precizie de 95% a analizei contextului şi sentimentelor consumatorului.
"O bună parte a conversaţiilor online despre mărci sunt acum controlate de consumatori. Brandurile se pot face auzite în noul context doar dacă ştiu cum să asculte vocea consumatorilor şi să reacţioneze rapid şi pertinent la temele puse în discuţie", spune Andi Dumitrescu, Director General GfK România.
GfK Romania este un important institut de cercetare de piaţă, oferind un panel online de respondenţi pentru studii cantitative cu peste 40.000 de membri, soluţii de studiere a website-urilor, a comunicării în social media (webmining), a efectelor publicităţii online şi cross media pe bază de cookie, paneluri şi comunităţi de cercetare dedicate, precum şi soluţii digitale pentru cercetarea calitativă.
F. A. GfK îşi extinde soluţiile de cercetare în social media, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
Prin noile soluţii digitale de cercetare, GfK România urmăreşte mai mulţi indicatori în conversaţiile purtate în mediile sociale despre mărci: cât de populare sunt acestea, contextul în care oamenii vorbesc despre ele, motivele de satisfacţie sau