Factorul care influenţează în cea mai mare masură fericirea unei femei este atitudinea ei faţă de viaţă, se arată într-un studiu realizat de Discovery Networks, despre principalele surse ale fericirii în rândul persoanelor de sex feminin. După “Species”, un studiu complex despre comportamentul tinerilor bărbați din Europa, realizat în 2008, Discovery şi-a propus să afle ce anume le face pe femeile din ziua de azi să se simtă împlinite, în contextul carierei, al familiei și al societății în general.
Intitulat “She: În căutarea fericirii ei”, studiul explorează toate aspectele importante – de la relaţii până la familie şi carieră – pentru a dezvălui ce anume le face pe femei fericite. Cercetarea a fost realizată în a doua jumătate a anului 2012, pe un eşantion de 5500 de femei cu vârste cuprinse între 20 şi 49 de ani, din 11 ţări din Europa (inclusiv România), Rusia şi Africa de Sud, abordând subiecte foarte diverse, precum partenerul ideal, atitudinea faţă de muncă şi relaţia dintre femei şi poziţiile de putere, banii sau împăţirea responsabilităţilor casnice. Îmbinând rezultatele chestionarelor online cu o serie de interviuri în profunzime cu femei din cele unsprezece state, raportul oferă o perspectivă solidă şi fascinantă asupra vieţii femeilor din ziua de azi.
“Am facut acest studiu pentru că am dorit să înţelegem mai bine publicul feminin al canalelor noastre. Dar în loc să începem cu a întreba ce anume îşi doresc de la programele TV, am mers la esenţa problemei şi am întrebat femeile ce îşi doresc de la viaţă, ce anume le motivează şi cum îşi evaluează situaţia actuală. Având răspunsurile, diferite pentru cele 11 ţări care au facut parte din studiu, am putut apoi face şi pasul următor, şi am încercat să conturam TLC, televiziunea noastră dedicată femeilor, în aşa fel încât să răspundă acelor cerinţe”, a spus Ada Roseti, Director de Programe, Euro