Şefii executivului local sunt într-un mare impas. Ei trebuie să mai facă rost de 100.000 de mii lei, doar din sponsorizări, pentru a acoperi cheltuielile cu organizarea evenimentului din 5 - 7 iulie. Conform hotărârii 113 din data de 21 iunie 2013, atunci când a fost aprobat bugetul evenimentului din acest an, s-a stabilit ca din taxe şi impozitele plătite de cetăţeni să alocată suma de 70.000 lei. Diferenţa până la 233.000 lei urma să fie acoperită din închirierea terenului către comercianţi şi sponsorizări.
Articolul trei din hotărârea numărul 113 sună aşa:"Cheltuielile aferente organizării manifestării Zilele Municipiului Paşcani ediţia a V-a, în valoarea de 233.837 lei, se vor efectua din bugetul local de venituri şi cheltuieli cu suma de 70.000 lei din capitolul sport, cultură, culte, iar diferenţa va fi acoperită din închirierea spaţiilor şi din eventualele sponsorizări".
După finalizarea evenimentului din bugetul stabilit lipsesc 100.000 lei. Mai exact Primăria a reuşit să încaseze doar 60.105 lei din închirieri, iar din sponsorizări, conform unor surse, doar 10.000 lei. Cum din bugetul local nu se mai pot aloca alţi bani, şefii executivului trebuie să acopere diferenţa doar din sponsorizări.
Citește și: Zilele municipiului Pașcani: rețetă financiară dezastruoasă! Doar 60.000 de lei din contracte de închiriere! Primăria trebuie să mai facă rost de 100.000 de lei Dezinsecţie în municipiul Paşcani în noaptea de 10 spre 11 iulie. Deratizarea se face separat. Mior SRL a câştigat licitaţia. Cum comentezi? NU demisionează: Viceprimarul Vasile Axinte este mulțumit de starea drumurilor și de curățenia din oraș! Plăcuțele de pe obiectivele realizate în mandatul lui Crăciunescu au dispărut. Vezi cine le-a luat!
Şefii executivului local sunt într-un mare impas. Ei trebuie să mai facă rost de 100.000 de mii lei, doar din sponsorizări, pentru