Radio Vacanţa şi World Vision România au lansat, în urmă cu două săptămâni, pe 28 iunie, cea de-a patra ediţie a campaniei „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţara de Vacanţă”.
În cele două weekend-uri de la lansare, voluntarii World Vision şi echipa Radio Vacanţa au oferit brăţări de vacanţă copiilor de pe plajele din staţiunea Mamaia. Până în acest moment au fost distribuit, cu titlu gratuit, peste 3000 de brăţări copiilor sub 7 ani.
În perioada 12-14 iulie, voluntarii World Vision ajung pe plaja din zona Cazino – Rex, urmând ca apoi activităţile să se mute în sudul litoralului, conform următorului program:
- 19 – 21 iulie – Eforie
- 26 – 28 iulie – Costineşti
- 2 – 4 august – Neptun
- 9 – 11 august – Venus
- 16 – 18 august – Jupiter
- 23 – 25 august – Saturn
- 30 august – 1 septembrie – plaja Modern
- 1 septembrie – final de campanie
Pentru al patrulea an consecutiv, Campania îşi propune să reducă numărul de copii care se rătăcesc anual pe plajă, prin oferirea cu titlu gratuit a unei “brăţări de vacanţă” şi organizarea a diferite evenimente pe plajele de pe litoralul românesc.
Anul acesta, vor fi distribuite gratuit peste 15.000 de brăţări din Supertek 1, material asemănător hârtiei cerate, rezistent la apă, pe care se vor trece câteva elemente de identificare (numele copilului, un număr de telefon al părinţilor). Totodată, pe brăţări, turiştii vor găsi şi numerele de telefon de la Radio Vacanţa şi World Vision.
Campania “Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţara de Vacanţă” a fost iniţiaţă în 2010 de Radio Vacanţa şi World Vision România – Biroul Zonal Constanţa.
Partenerii Campaniei „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţara de Vacanţă” în sezonul estival 2013 sunt: Asociaţia Litoral – Delta Dunării, Asociaţia Patronală Mamaia, Patronatul Firmelor din Turism