Un studiul realizat de IMAS, la cererea Teatrului Nottara din Capitală, a relevat prototipul omului care mai vine la piesele de teatru în Bucureşti. Vârsta medie, 41 de ani, studii superioare, venit lunar de peste 15 milioane de lei vechi, plus un statut social ridicat.
Studiul a fost realizat prin completarea a 800 de chestionare, prin metoda CATI (interviuri prin telefon asistate de calculator). Perioada de culegere a datelor a fost 11-19 decembrie 2012, iar publicul ţintă, rezidenţii din Bucureşti, cu vârsta de peste 12 ani.
37,1% dintre spectatori au vârste între 30 şi 44 de ani, media de vârstă fiind 41 de ani, 29% au venituri lunare de peste 1.500 de lei, 71% au studii superioare şi tot atâţia au un statut social înalt, iar 82,3% dintre cei chestionaţi sunt persoane care utilizează zilnic internetul. De asemenea, 40% dintre spectatorii bucureşteni cumpără bilete online.
36% dintre persoanele intervievate, 36%, au spus că au fost la teatru în ultimul an. Aceasta înseamnă aproximativ 585.500 de bucureşteni, potrivit Mediafax. 15,2% din aceştia spun că au mers la teatru cel puţin o dată în ultima lună, 33,9% au mers cel puţin o dată în ultimele trei luni, iar 49,5% au mers la teatru cel puţin o dată în ultimul an.
În topul preferinţelor spectatorilor din capitală conduce detaşat este Teatrul Naţional Bucureşti, cu 73,6%, urmat de Teatrul Nottara (45,4%) şi Teatrul Bulandra (43,1%), Teatrul Mic (37,6%), Teatrul de Comedie (32,3%), Teatrul Odeon (28,5%), Teatrul Masca (22,6%), Teatrul Ţăndărică (21%), Teatrul Foarte Mic (17,4%) şi Teatrul "Ion Creangă" (15,8%).
Un studiul realizat de IMAS, la cererea Teatrului Nottara din Capitală, a relevat prototipul omului care mai vine la piesele de teatru în Bucureşti. Vârsta medie, 41 de ani, studii superioare, venit lunar de peste 15 milioane de lei vechi, plus un statut social ridicat.
Stud