Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă a prezentat, în fața unui public divers, interesat și avizat, atât progresul proiectului, cât și o serie de activități care se vor desfășura până la finalul perioadei de implementare. Proiectul este cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritară 4 „Modernizarea Serviciului Public de Ocupare”, Domeniul major de intervenţie 4.1.,„Întărirea capacităţii SPO pentru furnizarea serviciilor de ocupare”. Durata proiectului este de 36 de luni. Sursa imagine: cluj-am.ro
Proiectul este implementat în parteneriat cu Asociaţia Telefonul Copilului, ÖSB Consulting GmbH Austria Sucursala România și ANALYTIKA Internaţional IT Management Consulting SRL care a înlocuit partenerul AMS Österreich (Serviciul Public de Ocupare din Austria).
Obiectivul strategic al proiectului este creşterea calităţii şi eficienţei serviciilor furnizate și facilitarea accesului clienților la informații, prin implementarea unui serviciu de tip „call center”.
Principalele activităţi sunt: înfiinţarea, testarea şi calibrarea funcţionării unui Call Center; conştientizarea publicului larg asupra acestui serviciu, printr-o campanie naţională de promovare; susţinerea implementării unui instrument modern, sustenabil şi funcţional, prin transferul de cunoştinţe de la partenerii naţionali şi transnaţionali; elaborarea bazelor de date ale centrului ca instrumente de lucru; formarea şi informarea consultanţilor pentru asigurarea competenţelor necesare în furnizarea serviciilor şi informarea personalului Serviciului Public de Ocupare.
Principalele rezultate sunt: un „call center” funcţional; 285 de persoane din personalul propriu al Serviciului Public de Ocupare informate sau formate, după caz; 42 AJOFM-uri sprijinite; 3 baze de date create; 2 workshop-uri de tran