După aproape o lună de dispute cu Consiliul de Administraţie, care i-a impus de altfel scurtarea mandatului cu trei ani, până în noiembrie 2013, Christian Heinzmann ia cuvântul oficial, într-un comunicat de presă. Sursa: AGERPRES
Planul de Management al companiei TAROM, aprobat de către Consiliul de Administraţie, având o durată de patru ani, conţine 28 de puncte de acţiune din care 7 ar trebui să înceapă în 2014, se menţionează în comunicatul trimis presei astăzi de Tarom.
Potrivit documentului, "22 de puncte din planul de management se află în diferite stadii de implementare ceea ce înseamnă că TAROM se află pe drumul cel bun în executarea planului în pofida procedurilor administrative birocratice complicate".
"Datele financiare şi comerciale per ansamblu sunt îmbunătăţite, situaţia fluxului de numerar (cash flow) fiind mai bună deoarece am reuşit să refacem rezervele de numerar la nivelul începutului de an 2012, ceea ce ne permite încă un an de rezerve", spune Christian Heinzmann, Director Executiv TAROM şi Accountable Manager.
"Nu trebuie să uităm că la începutul anului ni s-au dat doar 12 luni de supravieţuire. Datorită măsurilor implementate, suntem acum în poziţia de a continua activitatea, ceea ce demonstrază că punerea în aplicare a planului de management dă rezultate" , a completat acesta.
Potrivit CEO TAROM, compania a început implementarea unui program ce va permite reducerea costurilor cu combustibilul, acest lucru reprezentând pentru o companie aeriană cea mai mare categorie de costuri.
De asemenea, sunt analizate măsuri suplimentare în scopul reducerii costurilor şi creşterea veniturilor, altele decat cele incluse în planul de management.
"Am operat mai puţine zboruri, dar cu venituri mai bune. În acest sens, am intrat în faza finală de implementare a unui sistem avansat