Jarek Malinowski, polonezul venit în urmă cu zece luni la conducerea operaţiunilor locale ale Unilever, spune că afacerile din România ale gigantului anglo-olandez au avansat anul trecut cu 5-10%.
„Businessul Unilever în România (afacerile din distribuţie, mai puţin veniturile fabricilor - n. red.) a avansat anul trecut cu 5-10% (high sible digit), aceasta fiind una dintre cele mai mari creşteri de la nivel european“.
Unilever South Central Europe, businessul de distribuţie local al gigantului anglo-olandez, a obţinut în 2011 o cifră de afaceri de 727 mil. lei (171,5 mil. euro).
Pe piaţa locală cea mai mare pondere în totalul businessului o au bunurile de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei. Produsele alimentare şi îngheţata trec astfel pe plan secund.
„Totuşi, cele mai mari creşteri le-am înregistrat anul trecut pe segmentele îngheţată şi detergent. Evoluţii mai slabe am avut pe unele categorii mai mici“, adaugă el fără a da detalii.
În ceea ce priveşte evoluţia din acest an, Malinowski spune că pieţele pe care activează compania avansează greu, însă „pentru Unilever anul a început bine“.
Citiţi mai multe pe www.zfcorporate.ro
Jarek Malinowski, polonezul venit în urmă cu zece luni la conducerea operaţiunilor locale ale Unilever, spune că afacerile din România ale gigantului anglo-olandez au avansat anul trecut cu 5-10%.
„Businessul Unilever în România (afacerile din distribuţie, mai puţin veniturile fabricilor - n. red.) a avansat anul trecut cu 5-10% (high sible digit), aceasta fiind una dintre cele mai mari creşteri de la nivel european“.
Unilever South Central Europe, businessul de distribuţie local al gigantului anglo-olandez, a obţinut în 2011 o cifră de afaceri de 727 mil. lei (171,5 mil. euro).
Pe piaţa locală cea mai mare pondere în totalul businessului o au bunurile de îngrij