Gealan, liderul pieţei locale de profile din PVC pentru ferestre şi uşi, preconizează, pentru anul 2013, un buget de investiții de peste un milion de euro, pentru dezvoltarea de noi tehnologii, utilaje, a unor produse eficiente energetic, dar și training-uri tehnice și de vânzări pentru parteneri, introducerea unui nou soft care să îi ajute în proiectare și nu în ultimul rând educarea publicului prin campanii de comunicare.
Pentru primul semestru al anului în curs compania raportează creșteri de 20% față de același semestru al anului trecut.
”Anul acesta a început pentru noi cu semne pozitive, în creștere cu aproximativ 45% pentru primul trimestru comparativ cu aceeași perioadă din 2012, însă trebuie să avem în vedere că vremea a fost mai caldă și astfel proiectele au avut un start mai rapid. Piața locală este încă dificilă pentru partenerii noștri, așa că am început să explorăm și alte piețe precum Libia, Algeria, să ne extindem în Arabia Saudită, Irak sau Iran. Din exporturile pe care le facem către Germania, Bulgaria, Croația, Republica Moldova si noile piețe ne dorim să acumulăm aproximativ 10% la cifra de afaceri totală”, a declarat Aurel Vlaicu, Director General Gealan România.
Compania de profile din PVC estimează o creștere a cifrei de afaceri pentru anul în curs de aproximativ 10% comparativ cu anul 2012 când a înregistrat 28,2 milioane de euro.
”În susținerea acestor obiective credem că ne va ajuta strategia de business deschisă către alte piețe, către tehnologii care să aducă produse în premieră pe piața locală, dar și aparitia ”noului” consumator din generația tânără, educat deja în spiritul calității, mult mai atras către performanță, calitate și design”, a adăugat Aurel Vlaicu.
În ceea ce privește categoria de produs, sistemul S 9000 este focusul în acest an, iar investitiile vor fi atât în dezvoltarea acestuia,