Programul Managementul Institutiilor Media functioneazã în Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicãrii, Universitatea din Bucuresti, începând cu anul 1997. Este primul program de masterat din FJSC si singurul din tarã de acest profil.
A fost conceput si elaborat ca rãspuns la nevoile pietei presei din România, dar si ca proiectie a evolutiilor ulterioare. Programul de masterat este deschis absolventilor de învãtãmânt superior cu diplome în învãtãmântul jurnalistic, sociologic, economic, socio-psihologic sau în stiinte politice.
Programul oferã competente în gestionarea resurselor întreprinderilor de presã, în distributie si promovare, în jurisprudenta mass-media, în comunicarea internã si în comportamentul organizational. Competentele profesionale vizate pentru absolventii acestui program sunt: capacitatea de a concepe proiecte si de a le derula; capacitatea de a discerne elementele constitutive ale analizei de management; capacitatea de a crea si de a dezvolta strategii de management; capacitatea de a lucra si de a gestiona o echipã; initiativa si spiritul antreprenorial.
Ca institutie de cercetare si formare în stiintele comunicãrii, FJSC este singura facultate din România care pregãteste profesionisti atât pentru institutiile mass-media (presã, radio, televiziune, agentii de presã), cât si pentru agentii de publicitate, de relatii publice si departamente de comunicare.
Admitere pentru anul academic 2013/2014:
1. Proba scrisã: proiect de cercetare (circa 12.000 de semne) din profilul programului masteral.
2. Proba oralã: sustinerea proiectului în fata comisiei.
Înscrieri: 15-21 iulie 2013. Înscrierile se fac în urmãtorul interval orar: luni-vineri: 9.00 - 14.00, sâmbãtã, duminicã: 9.00 - 12.00.
Examene: 24-25 iulie 2013
Pentru mai multe informatii, accesati www.fjsc.unibuc.ro @