Beyonce a fost acuzata recent de ipocrizie, vedeta legandu-si numele atat de o campanie de fitness, ce militeaza pentru o viata sanatoasa si miscare, cat si de brandul Pepsi, ale carui bauturi pot avea efecte nocive pentru sanatate pe termen lung.
Beyonce a militat nu cu mult timp in urma, alaturi de Michelle Obama, pentru miscare, in cadrul campaniei Let's Move, atat ea, cat si sotul ei avand trecere la familia prezidentiala americana. Insa tot Beyonce nu s-a ferit sa-si asocieze numele cu Pepsi, de la care a incasat 50 de milioane de dolari. Aceste decizii, mai cu seama alaturate, i-au fost criticate de multi, cel mai recent vedeta fiind blamata intr-un articol publicat in New York Times.
La fel ca si Coca-Cola, Pepsi este criticata ca are drept public tinta si copiii, pe langa adulti, bauturile dulci, consumate in exces, avand efecte secundare negative asupra sanatatii, pe termen lung. Intr-un interviu recent, citat de Huffington Post, vedeta sustine insa ca Pepsi este un brand cu care eroii copilariei sale si-au asociat numele, de-a lungul timpului. In plus, compania respecta muzicienii si arta, in general.
"Nu as incuraja pe nimeni, mai ales pe un copil, sa-si traiasca viata fara echilibru", declara Beyonce.
"Knowles isi inchiriaza imaginea unui produs care intr-o zi ar putea fi clasificat ca si tigarile, un ucigas pe care nu ne-akm grabit sa-l tinem in frau", se mentioneaza intr-un articol aparut in New York Times. De la a spune ca este entuziasmata sa fie parte dintr-un efort menit sa amelioreze o criza a sanatatii publice pana la a deveni parte din cauzele ce duc la o criza a sanatatii a fost un drum scurt, scrie autorul articolului, acuzand-o direct pe Beyonce de ipocrizie.
Reclama lui Beyonce pentru Pepsi a fost difuzata chiar in timpul Super Bowl, eveniment sponsorizat de compania producatoare de