Foto: Alexandru Dobre, Mediafax Foto
Meciul Steaua – Petrolul, SuperCupa României, i-a ținut pe microbiști în fața televizoarelor. Partida câștigată de Steaua cu 3-0 a fost văzută la Pro TV, în fiecare minut, de aproape 2,8 milioane de români, dintre care aproape 1,6 milioane din orașe.
Cu Supercupa României, Pro TV a avut o audiență de aproape patru ori mai mare decât a următorului clasat în topul audienței.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, cifrele finalei de aseară:
NAȚIONAL. În fiecare minut, la meciul Steaua – Petrolul s-au uitat 2,78 milioane de minut. Pro TV a fost pe primul loc, cu un rating de aproape patru ori mai mare decât postul de pe locul doi, Acasă TV, care avea o medie de 700.000 de români. Vârf național: 3.468.000 de telespectatori, la minutul 22.20
URBAN. Supercupa transmisă de pe Arena Națională a avut aproape 1,6 milioane de telespectatori din orașe în fiecare minut. Meciul de pe Pro TV a fost, și la nivel urban, la distanță față de locul următor: 445.000 de telespectatori avea Antena 1 pe intervalul meciului. Vârf urban: 1.869.000 de telespectatori, la 22.23.
SEGMENTUL COMERCIAL. Din publicul meciului de fotbal, 797.000 de telespectatori ai Pro TV au fost din segmentul 18-49 de ani (14,3 rating). Antena 1, locul doi, a fost la distanță: 182.000 de persoane din targetul commercial (3,3 rating).
Audiența posturilor TV miercuri, 11 iulie, pe intervalul Supercupei Românei, Steaua – Petrolul: Foto: Alexandru Dobre, Mediafax Foto
Meciul Steaua – Petrolul, SuperCupa României, i-a ținut pe microbiști în fața televizoarelor. Partida câștigată de Steaua cu 3-0 a fost văzută la Pro TV, în fiecare minut, de aproape 2,8 milioane de români, dintre care aproape 1,6 milioane din orașe.
Cu Supercupa României, Pro TV a avut o audiență de aproape patru ori mai mare decât a următorului clasat în topul audiențe