La Tarom, care ar trebuie să fie un etalon pentru celelalte companii ale statului întrucât aici a fost instalat primul managament privat, directorul general, belgianul Christian Heinzmann, spune că nu există comunicare cu directorul executiv, Nicolae Demetriade. Iar ceea ce ultimul anunţă ca „plan“ este desfiinţat de cel dintâi.
Heinzmann spune că cele două avioane de tip Airbus A310 şi aeronava închiriată Boeing 737-800 sunt „excelente“ şi în niciun caz nu sunt avioane la care transportatorul de stat va renunţa.
„Avioanele trebuie să zboare, sunt foarte bune. Avem piloţi şi mentenanţă excelentă pentru ele“, a spus Heinzmann, citat de Pro TV. Cele două avioane Airbus A 310 sunt singurele din flota Tarom care pot efectua curse intercontinentale.
Şi asta la doar câteva zile după ce Nicolae Demetriade (foto dreapta), numit în mai director executiv al Tarom de consiliul de administraţie condus de Dan Pascariu, declara că este posibil ca Tarom să renunţe la anumite avioane ce trebuie reparate, ceea ce ar genera costuri. Aeronavele menţionate de Demetriade au fost cele două de tip Airbus A310 şi avionul închiriat Boeing 737-800, descrise ca fiind „foarte vechi şi foarte mari consumatoare de petrol“. Pentru avionul de tip Boeing 737-800 există un contract până în decembrie 2014.
Dar Heinzmann spune că în planul de management nu există o astfel de prevedere cu privire la cele trei avioane şi că nu ştie de unde a venit Demetriade cu o astfel de idee: „Eu şi domnul Demetriade, susţinut de board, nu comunicăm. Dacă am avut una sau două întâlniri de la numirea lui în funcţie. Un vapor nu poate să aibă doi căpitani, unul să ducă vaporul în dreapta şi altul în stânga. Eu sunt CEO-ul şi accountable manager al acestei companii şi nu am decis ca Tarom să renunţe la cele trei avioane“.
Heinzmann a declarat că unul dintre avioanele Airbus A 310 va op