TIMIȘOARA. București, Sibiu, Oradea, Deva, Arad, Lugoj, Reșița și Timișoara. Acestea sunt cele opt orașe din România în care ne vom promova, prin afișe și bannere, acțiunile culturale organizate pentru obținerea titlului de Capitală Europeană a Culturii. La Cluj, însă, un contracandidat serios pentru Timișoara, acest lucru nu se va întâmpla deoarece nicio agenție nu a dorit să vândă spațiu publicitar în acest scop.
Potrivit directorului executiv al Asociației „Timișoara Capitală Culturală Europeană”, Simona Neumann, orașul nostru va fi promovat și în Serbia și Ungaria, urmând ca popularizarea acțiunilor cultural să ne aducă mai mulți turiști. Simona Neumann a precizat care este calendarul pentru obținerea acestui prestigios titlu. Astfel, în 2015 se va lansa competiția în mod oficial, în anul 2016 se vor evalua dosarele de candidatură ale orașelor europene care țintesc titlul de Capitală Culturală, iar în 2017 se va anunța câștigătorul.
Pentru această campanie de promovare outdoor, bugetul este de 400.000 de lei.
Prima etapă de promovare a evenimentelor culturale majore ale oraşului va avea loc până în luna decembrie. Scopul major este de a creşte vizibilitatea activităţilor culturale ale Timişoarei în plan naţional şi internațional. Unul din marile neajunsuri ale Timişoarei este vizibilitatea redusă a programelor sale culturale, a fost de părere Simona Neumann.
Evenimentele culturale promovate în 2013 sunt, printre altele, Festivalul TESZT, Street Delivery, Access Art, JazzTM, Festivalul de Operă şi Operetă, Street Art sau Plai. În Timișoara, în afară de panourile de mari dimensiuni, afișele vor fi lipite în peste 40 de locuri, printre care mai multe stații RATT.
TIMIȘOARA. București, Sibiu, Oradea, Deva, Arad, Lugoj, Reșița și Timișoara. Acestea sunt cele opt orașe din România în care ne vom promova, prin afișe și bannere, acțiunile cu