Centrul comercial din Constanţa are o suprafaţă mai mică decât cea anunţată iniţial, iar investiţia s-a redus la aproape jumătate.
Potrivit informaţiilor anunţate de companie în 2011, momentul în care a fost anunţată investiţia de 100 milioane euro, proiectul urma să aibă un hipermarket Cora de 8.500 metri pătraţi, o galerie comercială de 25.000 de metri pătraţi, un cinematograf şi un food-court. Din informaţiile furnizate de firma de consultanţă imobiliară CBRE România în martie, centrul comercial are o suprafaţă de 18.000 metri pătraţi, din care 80% este deja închiriată, investiţia fiind de 58 milioane euro. Centrul va include un hipermarket Cora şi o galerie comercială cu peste 50 de magazine.
Cora mai are programată pentru acest an deschiderea primului hipermarket din Ploieşti, în cadrul centrului comercial dezvoltat de compania israeliană AFI Europe.
Reţeaua cuprinde în prezent zece magazine, dintre care patru în Bucureşti (Alexandriei, Pantelimon, Lujerului şi Sun Plaza) şi şase la Cluj-Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin, Constanţa şi Bacău.
Obiectivul companiei este ca pe termen mediu şi lung să deschidă 15-20 de magazine, adaptându-le după potenţialul clienţilor din zona respectivă.
De altfel, anul trecut Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare a anunţat că împreună cu ING şi Rabobank acordă un împrumut sindicalizat de până la 210 milioane de euro grupului Louis Delhaize pentru construirea a 17 hipermarketuri Cora în România.
Cora România a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 1,6 miliarde lei (359 milioane euro), în creştere cu 6% comparativ cu 2011, pe fondul deschiderii a două noi magazine.
Centrul comercial din Constanţa are o suprafaţă mai mică decât cea anunţată iniţial, iar investiţia s-a redus la aproape jumătate.
Potrivit informaţiilor anunţate de companie în 2011,