Obiectivul pentru Getlokal.ro, un site cu recomandari scrise de consumatori pentru locuri si servicii, in care s-au investit circa 0,5 milioane de euro de la lansarea din 2011 si pana acum, este sa devina cel mai mare site de review-uri din Romania, a declarat pentru Wall-Street.ro, Nick Saunders, CEO al Getlokal, un business prezent in patru tari.
Practic, prin acest site, clientii pot sa spuna ce cred despre un local vizitat, ajutand astfel la promovarea sau, din contra, la evitarea lui. Astfel, site-ul functioneaza ca o legatura intre consumatori si afaceri, platforma continand recenziile, fotografiile si voturile primite de fiecare local in parte. Cu ajutorul acesteia, consumatorii pot afla informatii precum cele mai bune terenuri de tenis ori piscine din oras sau care este cel mai popular restaurant cu specific grecesc.
Site-ul este disponibil in varianta pentru desktop si ca aplicatie destinata telefoanelor cu sisteme de operare iOS si Android. De asemenea, in fiecare tara, site-ul este bilingv, in limba locala si in engleza.
Getlokal este un site cu continut generat de utilizatori care a fost lansat prima data in Bulgaria in 2010, iar din toamna lui 2011 are o varianta si in limba romana. In mai anul trecut a fost lansat in Macedonia, iar din mai anul acesta in Serbia. Investitie de 1 milion de euro in Romania si Bulgaria Pana acum, Saunders a investit in jur de un milion de euro in dezvoltarea site-urilor din Romania si Bulgaria. El a mai spus ca in timp ce slavii sunt mai directi si mai orientati catre descrieri foarte obiective ale localurilor pe care le viziteaza, romanii sunt mai subiectivi in review-uri si dau mai multe detalii.
“Acum suntem in discutii pentru a ne extinde in alte trei tari balcanice. Vrem sa fim prezenti in toata Europa Centrala si de Est si ne intereseaza sa avem operatiuni in zece tari din regiune. Cat pr