Departamentul pentru Proiecte de Infrastructură şi Investiţii Străine a propus o serie de modificări a Ordonanţei Guvernului nr. 15/2002 privind aplicarea tarifului de utilizare şi a tarifului de trecere pe reţeaua de drumuri naţionale din România. Ce trebuie să ştie şoferii?
Cea mai importantă modificare propusă de DPIIS este reintroducerea procedurii de reţinere a certificatului de înmatriculare al vehiculului utilizat fără rovinietă valabilă, până la achitarea amenzilor datorate de contravenienţi.
Interesant este că, în acelaşi timp, în cadrul Comisiilor Parlamentare există o altă propunere de modificare a aceleiaşi Ordonanţe, în care iniţiatorul Victor Socaciu propune exact invers: eliminarea atât a sancţiunii plăţii "tarifului de despăgubire", cât şi a măsurii complementare de reţinere a certificatului de înmatriculare, menţinându-se sancţiunea principală - amenda contravenţională - pentru deţinătorii autovehiculului care utilizează reţeaua de drumuri naţionale din România fără să plătească tariful de utilizare.
Departamentul pentru Proiecte de Infrastructură şi Investiţii Străine a propus o serie de modificări a Ordonanţei Guvernului nr. 15/2002 privind aplicarea tarifului de utilizare şi a tarifului de trecere pe reţeaua de drumuri naţionale din România. Ce trebuie să ştie şoferii?
Cea mai importantă modificare propusă de DPIIS este reintroducerea procedurii de reţinere a certificatului de înmatriculare al vehiculului utilizat fără rovinietă valabilă, până la achitarea amenzilor datorate de contravenienţi.
Interesant este că, în acelaşi timp, în cadrul Comisiilor Parlamentare există o altă propunere de modificare a aceleiaşi Ordonanţe, în care iniţiatorul Victor Socaciu propune exact invers: eliminarea atât a sancţiunii plăţii "tarifului de despăgubire", cât şi a măsurii comple