COMUNICARE SI RELATII PUBLICE
Simptomele profesionistului
Si se întâmplã adeseori sã treci pe lângã un panou publicitar si sã te gândesti cã nu se potriveste o anumitã formã sau culoare mesajului care ar trebui transmis ? în mintea ta este deja conturatã varianta cea mai bunã a acelui panou?
îti place sã te joci cu sensurile cuvintelor, sã le asezi în formule magice pe care sã le înteleagã doar anumite persoane?
Ai rãbdarea de a asculta si de a-ti lua notite la evenimente diverse, de multe ori mai multe într-o singurã zi?
Poti apoi sã desprinzi esentialul fiecãrui asemenea eveniment si sã-l transmiti cu usurintã?
Poti îmbogãti lumea cu întelesuri si interpretãri, reinventând-o?
Te gândesti vreodatã cã omul public de la televizor sau de la radio nu a are un PR bun sau nu are deloc pentru cã vestimentatia este caraghioasã sau pentru cã discursul este neîngrijita îti spui în aceste momente: Trebuia sã se îmbrace asa si asa si spunã asta sau asta?
Ai insomnii când se apropie ziua de nastere a unei persoane apropiate si te frãmântã scenariul surprizei pe care vrei sã o pui la cale?
Dacã rãspunsul la aceste întrebãri este DA, atunci tratamentul este cariera în domeniul Stiintelor Comunicãrii, specializarea Comunicare si Relatii Publice. Facultatea de Comunicare si Relatii Internationale din cadrul Universitãtii „Danubius” are 100 de locuri la aceastã specializare, 50 la învãtãmântul cu frecventã si 50 la învãtãmânt la distantã.
Tu alegi, dupã trei ani de studiu, dacã vei profesa ca si specialist relatii publice, mediator, purtãtor de cuvânt, brand manager, organizator târguri si expozitii, prezentator expozitii, formator, profesor în învãtãmântul gimnazial – stiinte ale comunicãrii, responsabil al managementului de responsabilitate socialã etc.
Studentii acestei facultãti îsi desfãsoarã practica în mode