A început cea de a 4-a ediție a Campaniei “Vacanță în siguranță” demarată de Radio Vacanța și World Vision. Ediția din acest an se adresează în special familiilor cu copii mici, aflate în vacanță pe litoralul românesc. Scopul este creșterea gradului de informare al părinților în ceea ce privește modalitățile de prevenire și intervenție în cazul dispariției unui copil. Pentru al patrulea an consecutiv, Campania ‘’Vacanță în siguranță’’ îşi propune să reducă numărul de copii care se rătăcesc pe plajă, prin oferirea cu titlu gratuit a unei “brăţări de vacanţă” şi organizarea a diferite evenimente pe plajele de pe litoralul românesc. Anul acesta, vor fi distribuite peste 15.000 de brăţări rezistente la apă, pe care se vor trece elemente de identificare precum numele copilului şi un număr de telefon al părinţilor. Totodată, pe brăţări, turiştii vor găsi şi numerele de telefon de la Radio Vacanţa şi World Vision.
“Din fericire, cu ajutorul acestor programe preventive, întâmplările nefericite se reduc. În anul în care s-a demarat această campanie, doar în stațiunea Mamaia, din calculele pe care le-am făcut, la sfârșitul lunii august, am avut cu 38 la sută mai puține pierderi față de luna iulie”, a declarat Adrian Rapotan, comisar șef IPJ Constanța.
Echipa Radio Vacanţa şi voluntarii World Vision au împărţit până acum peste 3.000 de brăţări de vacanţă copiilor sub 7 ani, veniţi la mare în Staţiunea Mamaia. Campania a fost un succes încă de la prima ediție. Anul trecut peste 200 de copii rătăciți pe litoral care purtau brățara au ajuns la Radio Vacanța.
„Weekend-ul acesta suntem încă în stațiunea Mamaia, urmează ca de weekend-ul viitor să ne mutăm în sudul litoralului, și începem cu stațiunea Eforie”, a declarat Alexandra Bolișteanu, responsabil marketing Radio Vacanța.
Partenerii Campaniei „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţara de Vacanţă”