Românii sunt unii dintre cei mai mari consumatori de televiziune din lume, a spus Jean François Fallacher, CEO al Orange România, prezent la emisiunea de business ZF Live de vineri, 12 iulie, transmisă de luni până vineri de la ora 10:00 pe live.zf.ro.
„Românii se uită la TV mai mult nu numai decât restul Europei, ci chiar mai mult decât toţi la nivel global”, a spus Fallacher la ZF Live.
Şeful Orange România a spus că decizia de a intra pe piaţa TV a fost motivată şi de procentul de peste 30% al traficului de date mobile de tip streaming al clienţilor Orange.
„În România nu este doar un apetit mai mare pentru televiziune, ci o schimbare şi în modul în care oamenii percep TV-ul. Oamenii vor să vadă din ce în ce mai mult conţinut video pe tabletă, pe laptop, nu numai la TV”, a spus Jean François Fallacher.
Fallacher a spus că au fost surprinşi de gradul mare de adoptare a platformei tv.orange.ro disponibilă clienţilor Orange TV, de 40%, ceea ce arată că românii preferă să urmărească programele TV şi de pe alte dispozitive.
Românii sunt unii dintre cei mai mari consumatori de televiziune din lume, a spus Jean François Fallacher, CEO al Orange România, prezent la emisiunea de business ZF Live de vineri, 12 iulie, transmisă de luni până vineri de la ora 10:00 pe live.zf.ro.
„Românii se uită la TV mai mult nu numai decât restul Europei, ci chiar mai mult decât toţi la nivel global”, a spus Fallacher la ZF Live.
Şeful Orange România a spus că decizia de a intra pe piaţa TV a fost motivată şi de procentul de peste 30% al traficului de date mobile de tip streaming al clienţilor Orange.
„În România nu este doar un apetit mai mare pentru televiziune, ci o schimbare şi în modul în care oamenii percep TV-ul. Oamenii vor să vadă din ce în ce mai mult conţinut video pe tabletă, pe laptop, nu numai la TV”, a spus Jean François F